14.06.2008

Hayatın başlangıcında bezelye olmak


Bugün oğlumla beraber bezelye ayıkladık. 2 yaşındaki Leonardo tüm dikkat ve ciddiyetiyle benim açtığım bezelyelerden taneleri birer birer çıkardı ve düşenleri de toplayarak tabağa koydu. Daha iki sene 9 ay önce bezelye kadar olan ve hala ayak parmakları bezelyeye benzeyen bu tatlı kuş, minik insan annesiyle işbirliği yapıyor. Mucizeyi başka nerde aramak lazım bilmiyorum.

Güzel bir bezelye yemeği için,
Taze bezelye, taze soğan, dereotu, tuz ve zeytinyağı ve ayıklayan minik parmaklar lazım.

Fotoğraflar kamera ve bilgisayar arasındaki kabloyu bulduğumda!!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

peki ben onun o küçük ellerini yesem bezelye yerine?
harika bişey küçük Leonardo..
yakından görsem kesin elleriyle yetinmez heryerini ısırırdımm....

Tijen dedi ki...

Sevgili Beste merhaba,
Çok çok teşekkürler teklifiniz için, şimdilik halloldu, sağolsun dostlar. Ama bu sayede incelikli sitenizi keşfetmiş oldum, Mutfakta Zen'in linklerine ekliyorum hemen. Hayırlı uğurlu olsun.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin