2.04.2012

Paris'in erkekleri

Genel istek ile ozel Baris Basak'in  arzusu uzerine, ayrica bunca yillik feminist gecmisime golge dusmesin diye;) buyrun elmanin diger yarisi:)








Bir anda gumbur gumbur davul sesine butun baslar cevrildi. Brezilya'li danscilar atlayip ziplamaya basladilar. Gosteri bitti tam gideceklerken Japon bir grup kadin 50 euro bahsis verip bir 5 dk daha dans etmelerini rica ettiler fotograf cekebilmek icin. Nazik dasncilar bu ricayi kirmadi:)









umrumda mi dunya ?






Turk terzi

Cop toplayicilari, elbiselerini Karl Lagerfeld dizayn etmis!

saksafonist ve kucuk merakli

yaseminden yapilmis kolyeler

9 yorum:

jelatin dedi ki...

elmanın diğer yarısını pek beğendim ;)

sare dedi ki...

Bestecim, her iki bölümde çok güzeldi...
Ayrılmaz ikili kadın ve erkek...
Birşey farkettim Fransız hanımları biraz kilolanmış ama erkekler daha fit gibi geldi.
Bisikletli yaşama bayıldım. Biz, bisiklet keyfini ancak Merkez parkta yapabiliyoruz.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Caniiiim, cok tesekkur ederiiiim! hepsini teker teker koymussun ellerine saglik :-) Senin bavullar hazir galiba :-D

Brezilyalilar nasil? Capoeira dedikleri bir martial art teknikleri var onu mu yapiyorlar? Oyle gibi geldi, cok ilginc bir olaydir, cok eskiden esirlerin kendi aralarinda dans ediyormus gibi yaparak gizliden gelistirdikleri bir dovus sanati.

ben burada bir Brezilyali ordusu ile calistigim icin biliyorum bu detaylari. ha bir de beyaz Brezilyali bir arkadasim melez veya zenciler gibi kimse dans edemez samba yapamaz demisti, aksini soyleyen cikmadi henuz!

Canim arkadasim, tekrar cok sagol, vakit ayirip bu kadar yukledigin icin ama elmanin yarisi olmus gercekten, Paris ve kadinlar butun oldu simdi :-)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Hımm, Paris erkeklerinden iki tanesi pek tanıdık geldi! Hani şu metrodakiler.
Yanılıyor muyum?
:)

Selen dedi ki...

ooh, Beste, sagol! Brezilyali'lar ilac gibi geldi. Ama benim favorim o kucuk olani, yerim onu ben. operim Leo'yu.

GÜVEN SERİN dedi ki...

Elmanın diğer yarısıda güzelmiş; hepsi farklı farkedişler...

Meyvelitepe dedi ki...

"Aaa, bu biraz Türk tipi giyinmiş" diye düşündüğüm adam Türk terzi çıktı:)))

pelinpembesi dedi ki...

bende özendim beste. bir daha gidersem kadın ve erkekleri çekeceğim. brezilyadan eşim yeni geldi. bilinenin aksine kadınları güzel değilmiş. erkekleri asıl çok fit ve yakışıklıymış. ben den söylemesi :))

Dudu dedi ki...

Yirim yirim :)) Ama sadece bzilarini mesela Leo'yu :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin